16 de febrer
Anirem seguint la vall de la riera de Sant Cugat i els seus afluents. Resseguirem els últims contraforts de Collserola que limiten amb la plana vallesana i veurem boscos frondosos, una ermita, un castell i una de les masies més emblemàtiques de Cerdanyola, Can Coll, que amb el seu centre d’informació i el berenador és un dels punts més visitats els caps de setmana.
Estació FGC Universitat Autònoma S2 o S6, Les Columnes, Font del Carme, Castell de Sant Marçal, Església Vella de Sant Martí, Ronda de Can Fatjó, Camí de Can Coll, Can Coll, Berenador de Can Coll, Camí de Can Catà, Camí de Santa Maria de les Feixes, Camí de la riera de Sant Cugat, Ctra. N-150, Montsant, Estació Rodalies Montcada i Reixac - Santa Maria R4.
12,5 Kilomètres
300 m. de desnivell
4 hores
Punt de trobada: Ens trobarem a l’inici de la caminada. En aquest cas, a l’estació de FGC Universitat Autònoma a les 8:30 h.
Les inscripcions prèvies s’han de fer com sempre, tenint en conta que la primera setmana és exclusiva pels socis.
S’haurà de complir amb les mesures covid que hi hagi al moment. Anirem informant a través del Whats App.
Preu soci: 5 €
Preu no soci: 7 €
Es cobrarà a la sortida i us recomanem que, per evitar tornar canvi, es porti l’import just.
Informació: UEC Sants, 93 332 54 94 // emergències 655 659 869 // www.uecsants.org
Vocals de la sortida: Jordi Carull i Lluïsa Pañella
Podeu fer la reserva de plaça per correu electrònic: uecsants@uecsants.cat
L’organització no es farà responsable dels accidents o danys que puguin rebre i/o ocasionar els participants, si bé vetllarà per evitar-lo. El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la caminada, si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut.
Places limitades a 20 persones